maanantai 18. marraskuuta 2013

DIY adventtikynttilät


Mulla ei ole koskaan ollut erikseen adventtikynttilöitä, kun kynttilät palaa meillä muutenkin läpi pimeän ajan. Nyt kuitenkin haluaisin sellaiset väsätä ja hain taas inspiskuvia ja vinkkejä netin syövereistä. Eniten silmää miellyttää kuva, jossa mustat pullot ja simppelit numerot. Yksinkertainen on kaunista, ei siitä mihinkään pääse. Saapa nähdä millaiset saan aikaiseksi vai saanko mitäään ;)
 
Kuva täältä
 
Kuva täältä
 

Kuva täältä

Kuva täältä
 
Kuva täältä
 
Tai voisihan ne pullot olla erilaisiakin, inspiksenä tämä
simppeli asetelma..
Kuva täältä
 

5 kommenttia:

  1. Tosi hauskoja idiksiä adventtikynttilöiksi. En tosin ole itse koskaan tällaista toteuttanut (vielä). :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niinpä, katsotaan nyt jääkö munkin toteutus puolitiehen :D

      Poista
  2. Minulla oli viimevuonna pulloissa adventtikynttilät. Muun muassa alla olevasta linkistä löytyy kuva niistä. (:

    http://tulejoulupunainen.blogspot.fi/2012/12/4-ja-viimeinen-adventti.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi hienot! Kyllä mun pitää nyt hankkia sopivat putelit jostain :)

      Poista
  3. Mun silmää miellytti kovasti tuo toinen kuva ylhäältä alaspäin katsoen, paksummat kynttilät ruukuissa... Ihanat.
    Harvemmin olen adventtikynttilöitä harrastanut, mutta - ei sitä koskaan tiedä kun kiva idea tulee vastaan.

    VastaaPoista

Pienikin kommentti lämmittää jouluttelijan mieltä :)